Sunday 8 April 2012

Ohh!! Kenny Dalglish keluar, Suarez ikut sama?


Mungkinkah tiada lagi gelak tawa mereka berdua season hadapan?


Masa depan Suarez masih menjadi tanda tanya jika Kenny Dalglish dipecat dari pengurus Liverpool FC akhir musim nanti.

Jika Kenny Dalglish kekal sebagai pengurus untuk season hadapan maka Suarez juga akan kekal di Anfield, jika tidak Suarez akan keluar daripada Liverpool. Untuk pengetahuan pembaca, Suarez amat setia kepada KD kerana telah menyokongnya ketika berlaku konflik perkauman antara beliau dan Evra the monkey man.

Terdapat banyak kelab-kelab di eropah ingin menggunakan khidmat Suarez sebagai pemainnya. Antaranya yang memantau perkembangan Suarez ketika ini ialah PSG, AC Milan, Inter Milan dan Roma.

Pemilik Liverpool sendiri telah berkata pada minggu lalu bahawa nasib KD hanya akan diketahui di akhir musim nanti. Walaupun telah menjuarai kejohanan Carling Cup, namun ia tidak memberi jaminan bahawa KD akan  terus kekal di Anfield.

Krisis yang berlaku dalam pasukan Liverpool ini telah menjatuhkan sedikit moral pemain dan menjejaskan corak permainan Liverpool terutama ketika kalah dengan QPR dan Newcastle serta hanya mampu seri menentang Aston Villa.

Hanya masa je yang dapat tentukan sama ada Henry dan Werner bersetuju untuk mengekalkan Suarez atau menjualnya di tempoh perpindahan akan datang.



p/s : KD dah takde siapa yg layak ganti tempat beliau? Any comment?

No comments:

get this widget here