Friday 10 August 2012

Ohh!! (Europa League) Liverpool VS Gomel (3-0)

Permulaan Yang Hebat Skuad Brendan Rodgers

Hari ini, sekitar pukul 3 Pagi waktu Malaysia, Alarm di handset berbunyi, Aku cepat-cepat pasang TV terus tekan 811 Astro Super Sport. Yeah!! perlawanan masih belum start jadi aku tak ketinggalan nak saksikan perlawanan pertama Skuad kesukaan aku, LIVERPOOL FC.

Skuad hari ni menggunakan posisi 4-3-3 pada aku. tak kesah la kalau korang nak kata yang brendan rodgers gunakan posisi 4-4-2. Korang Perasan tak Liverpool dah tak main philosophy macam dulu?  Dorang banyak main tap kalau korang perasanlah. Ini merupakan 1 perkembangan yang bagus. BR memilih untuk menggunakan short pass. Memang tak bosan tengok permainan Liverpool pagi tadi. Aku harap akan berterusan di EPL next week. Liverpool Menang 3-0 aggreget 4-0. Fly High Liverbird.


Senarai penjaring gol :
Borini 1st GOLLL
















Gerrard 2nd GOLLL














Johnson 3rd GOLLL














Man of The Match :
SUAREZ
















Lepas abis perlawanan terus sahur. Hari ni hati banyak senang, kat opis asyik tersenyum je. hehehe  aku tau korang pon sama gak kan? hehehe

P/S: Aku harap momentum ni akan berterusan hingga akhir season. TOP 4 is our priority. YNWA

No comments:

get this widget here